Vart har veckan tagit vägen?

Veckan har verkligen sprungit iväg , hinner inte med.
Men bara en dag till så är det helg :)
Ängla ligger i babygymmet , hon älskar det numera & blir arg om man tar upp henne därifrån.
Men det är positivt att hon vill ligga där ju .

Igår försvann tv,internet & telefon på kvällen , irriterande? Lite grann.
Ringde tele2 , men hela deras nät i Sverige var dött , roligt värre.
Men tvn fungerade i morse igen , telefonen & nätet kom igång för ett tag sedan tack & lov.

Även fått förslag på dopkort , jättefina , hade jag kunnat hade jag valt alla :)
Men det går ju inte så när älsk kommer hem blir det välja ett så är det klart.
Kan rekommendera företaget starkt , bra bemötande & fulländat resultat :D
Ni får självklart adressen HÄR !

Annars blir det nog inget speciellt idag, hämta älsk nya körkort med rätt efternamn på .
Sen får vi se,  dammsuga & skit ska jag göra iallfall.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?