2009

Hej !
Årets första inlägg , nytt år , nya möjligheter;)
Nyår var jättebra , förutom att lillasyster kände av Sina efter 20 min , börja klia i näsan & så.
Sina var livrädd & vågade inte kissa ute , under hela kvällen kissade hon en gång ute sen några gånger inne
för allt smällande , men det får man ju ta . Kunde inte direkt tvinga henne att göra det ute
eftersom hela hon skakade .
Kom vi med kopplet gick hon & gömde sig .
Åkte hem runt 1 tiden , eftersom älsk skulle jobba igår,
han kom hem efter 3 timmar & haft kräkkalas på jobbet.
Så igår var han rätt dålig, hoppas det inte är influensan bara.

Nu är det bara jag vaken än så länge .
Ska väl lägga mig en stund till & mysa lite med Ängla när hon piggnar till.
Älsk får sova vidare , får se hur han mår idag.

Lillan har börjar äta mindre nu den senaste dagen , nu äter hon som innan ,
hon hade nog bara en tillväxt period antar jag.
Men hon ökar i vikt så det är inte mycket att bry sig om.
På onsdag ska vi på läkarbesök , 2 månaders kontroll.
Sen ska jag på samtal med sköterskan , som alla får .
Varit lite klyven om jag ska gå dit , men vad har jag att förlora?

Nej nu ska jag nog lägga mig igen , skriver lite senare !








Postat av: Anonym

Gosh, jag har skrivit massa om mitt 2008 nu och du är med här och där ;D

2009-01-02 @ 14:39:35
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Lajsa.net

När det blåste som värst häromveckan gjorde Viris inne hela dagen. Hon vågade inte ute :(

2009-01-02 @ 21:10:32
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?