Blogga, vad är det?

Usch , blivit värdelös på att uppdatera, men klart har ju lite annat att hålla på med om dagarna
numera , Ängla vill ju bli underhållen , annars är det ju fööör tråkigt ;)
Igår var det jättetrevligt som vanligt med Johan & Carro ,
maten blev inte lika bra som sist jag gjorde den , men dom tyckte om det så det blev väl lyckat ändå.
När dom åkt fick min älskling något ryck att börja vika kläder , slutade med att övertrötta jag
började rensa ut de lilla Ängla växt ur , vilket var ungefär 4 bodysar haha.
Rensa ut allt stora , så fick vi plats med allt annat hon har.
Längtar till hon kan använda strl 62 , men hon använder ju fortfarande strl 50/56, lite små tråkigt
ibland , man hittar skitfina kläder men hon kan inte använda dom nu , roligt värre .

Idag kompenserade hon med att vakna kl. 8 ( igår blev det ju 6 istället för det vanliga kl.7 ),
sen blev det lite mat & så sov vi vidare någon timma.
Hon har varit en gladfis hela morgonen , skrattar så fort hon får syn på mig , snackar & har sig.
Men det är bara mig hon tjötar så med & ler som en tok hela tiden , jag måste se väldigt rolig ut.
Älsk ringde innan också , han har fått pencillin för någon streptucokinfektion i läppen (ursäkta stavningen)
så tills det är borta får han pussa sig själv .

I eftermiddag när älsk kommer hem ska vi åka iväg till Höganäs & lämna Sina.
Sen får vi se vad som händer , jag skulle behöva gå på nappflaskjakt , eftersom
vi värmer i micron så kan det läcka ut bisfenol A , men alla flaskor är ju proppade med sånt skit nästan,
den ena flaskan hon äter ur är sådan , så vi får ju prova oss fram  , vi har andra som också innehåller pisset
& dom vägrar hon äta ur mer än någon minut .
Älsk hade hittat någon på apoteket som inte skulle innehålla det så vi får se om hon accepterar den.

Nej nu ska jag ta mig lite mer kaffe , återkommer senare.
Ska även ringa & jaga ner min kära mor som skulle ringa upp igen för femhundra år sedan :P








Postat av: Lisa

I reeeeally like your blog, hun ;D

2009-01-14 @ 12:53:30
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?