Godmorgon !

Vilken morgon säger jag bara.
Ängla vaknade tidigt , älsk tog henne & hon ville inte sova vidare.
Istället blev hon övertrött & har bara skrikit hela tiden , om han inte höll henne på ett visst vis
& gick samtidigt .
Hon är en bestämd tjej & vet hur hon vill ha det , det nästbästa duger absolut inte ;)
Lik sin mamma helt enkelt.
När jag kom upp så tog jag henne , då var hon lite kinkig men tillslut fick jag i henne lite mat
& så somnade hon , så vi får se hur länge hon sover nu .
Lär bli tills vi åker eftersom hon inte sovit mer än 30 minuter på morgonen.

Sitter med gott kaffe & nu ska jag läsa bloggar.
Sen bär det av till mina föräldrar .








Postat av: linda

Det visar sig tidigt att damerna har temperament. Nora var likadan och är ännu så !!

2009-01-31 @ 20:27:16
URL: http://mammabling.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jobbigt med en stökig natt :-( Hoppas ni får en bättre natt. Görs ikväll då??

2009-02-01 @ 19:39:17
URL: http://www.muppsan.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?