Hallå i stugan.

Sitter här, snorar & hostar för mig själv , jippi.
Ängla ligger & sover ( ovanligt va? )
Lyssnar på Erik Hassle - Hurtful , den är grymt bra , texten är suverän helt enkelt.

Idag har vi inte gjort mycket , svärmor var här en snabbis , sen lagade jag käk ,
lax med dill & citron , potatis & sås , gott som bara den.
Fick hoppa massagen idag tråkigt nog ..
Sen åkte älsk till jobbet i vanlig ordning & jag har tjötat lite med syster i telefon,
kräkt ur mig massa irritation mot vissa människor haha ;)
Min syster är bäst i hela världen ♥

Jaja , ska inte göra något allt för ansträngade i dag , hade varit skönt med en promenad,
men lär väl dö i andnöd om jag ens försöker , är jobbigt att gå här hemma bara
& så är min bricanyl för gammal så den kan jag inte heller använda, skulle ju fixat läkartid
denna veckan så jag kunde få ett nytt recept men minnet är lite ... bortglömt ?
Men får väl ordna det i början på nästa vecka om jag kommer ihåg , men kan ju vara en fördel
att ha det hemma ifall det skulle behövas .

Jaja , slänger in låten bara för att det ska vara ;)
Så hörs vi lite senare !








Postat av: Therése

Vafan! säg till att du använder bricanyl dummer!! jag har ju oxå sånt skit!

2009-01-29 @ 17:35:50
URL: http://tstruwe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dig! :)

2009-01-29 @ 18:49:07
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?