Hej igen !

Ska försöka skriva lite snabbt , snoris blir nog lite uttråkad snart ;)

I fredags hämtade vi Linn efter att vi var hos sinas ev nya ägare , hundarna gick ihop hyfsat bra.
Älsk jobbade kvällen så jag & Linn pysslade & hade oss , sen kom Johan & Carro .

På lördagen åkte vi åter gick till Höganäs så hundarna skulle få träffas igen ,
gick lite bättre,Sina fick läxa upp rottisen .
Haha , 55 kg klumpen är rädd för vår lilla meshund roligt nog ;)
Sen blev lugnt resten av dagen.

Igår var vi ute hos mina föräldrar & lämnade deras kamera som vi beslagtagit
sedan Ängla kom trots vi fick en egen för ett bra tag sedan , tog en snabbfika & sen åkte vi
& lämnade Linn .
Kom hem & var rent slut båda två...

Idag har svärmor varit här , Ängla skrek hysteriskt i förmiddags för magen var knepig.
Varit lite små tjurig hela dagen tyvärr.
Nu slutar älsk , sen vid 18 ska vi till Teresé & Krister & äta middag.
Ska vi jättekul :)

Imorgon eller Onsdag ska vi lämna Sina så dom får prova att ha henne själva & över natten.
Vi får se hur det går.

Snabb resume ;)
Blir mer sen i kväll haha.








Postat av: Lisa

Jag var bara lite nyfiken på det :) tycker att det är sjukt, haha ^^ varför liksom... Min svägerska berättade om det

2009-01-12 @ 20:54:44
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?