Ögonstenen..



Vi letar förtillfället efter ny familj till Sina , det gör ont i hjärtat men vi måste.
Tiden hon behöver finns inte just nu & hon kräver minst lika mycket tid som Ängla.
Hon förtjänar komma till någon som kan ge henne det , så vi fick helt enkelt
lägga våra känslor åt sidan & tänka på hennes bästa.
Men fan vad det gör ont , lipar stup i kvarten , pussar sönder min lilla plutt & det känns så hemskt.
Min ögonsten , min lilla bebis ska flytta , det var ju inte såhär det skulle bli , hon skulle vara hos oss alltid.
Visst hade vi kunnat ha kvar henne , men det är inte rätt mot henne , jag älskar henne för mycket för att
låta henne ha det så när hon ska ha det bästa.
Sen vaktar hon Ängla , igår grät hon & Danne höll henne , då skulle Sina hoppa upp mot Danne ,
antagligen för hon trodde att han gjort Ängla illa , men det är ohållbart det också .
Fyfan säger jag bara , denna situationen är den värsta jag varit med om .
Men så är det svårt , Sina kräver mer tid än en "vanlig" hund eftersom hon haft det som hon har innan .

Är iallfall ett par stycken som är intresserade , en familj låter perfekt , ute på landet så hon kan springa runt
hela dagarna & så .
Ett enda krav är på de som tar henne är att vi ska hålla kontakt , jag vill veta hur min älskling mår & har det .








Postat av: Pia

Åh nej! Gud vad trist. Jag var livrädd att vi skulle vara tvunga att sälja Molly innan Meja kom. Men tack och lov så behövde vi inte det, och det är jag så glad över. Men det är ju bra att ni tänker på hennes bästa. Hoppas ni hittar ett bra hem åt henne och det kommer ni göra:) Lycka till!

2009-01-05 @ 17:53:27
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet att det är jättejobbigt just nu men ni gör rätt som tänker på hennes eget bästa. Som jag skrev i sms:t, ni har varit underbara ägare åt henne!

2009-01-05 @ 18:08:08
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: carro

Åh vad tråkigt :( Vet inte hur jag skulle klara mig utan Alice så jag förstår vad du går igenom!

Men det är för hennes bästa, och vem skulle inte vilja springa runt på landet?! =)

2009-01-05 @ 18:40:58
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: beetty

ojdå vad jobbigt & trist samtidigt, men ni gör nog de bästa utan allt & de vet ni redan, men jag vet hur de känns :(.. vi hade en schäfer förut innan Telma kom & de gick inte att ha en hund som behövde så mtk uppmärksamhet så han fick gå tillbaka till sin gamlsa ägare där han nu mår bra! =)..

2009-01-06 @ 11:27:54
URL: http://freshing.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?