Så var det fredagkväll..

Sina har nu fått nya ägare , helt & hållet.
Vi ska dit nästa helg & hälsa på , hon trivs så fruktansvärt bra att
vi vill att hon stannar , hon ska ha det bästa & dessa personerna är underbara & kan ge henne det :D
Känns jävligt jobbigt självklart , men så skönt att det löste sig så bra !

Idag har jag & snoris träffat Therèse & Nea , jättetrevligt som vanligt.
Så tog vi en fika också & sen småhandla.
På måndag ska jag med henne till banken igen , öppna sparkonto för snoris tänkte jag.
Är väl lägligt , ungen måste ju få lite sparpengar ?
Så kan man slöa pengar på henne än på allt annat trams.
Älsk kom & mötte oss när vi skulle gå hem , sen ringde jag T om Sina ,
pratade nästan en timma & det kändes så bra.
Begav oss till Citygross för att handla det som fattades till middagen , tacos , göttans.

Så nu sitter man proppmät & glor på let´s dance.
Nu ska jag tjöta vidare med therése på msn ;)









Postat av: Lisa

Let's Dance, ja :D Go Laila!!

2009-01-16 @ 21:09:49
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: anna

hej . ska ge dig ett tips. öppna inte sånt på banken , när jag gjorde det till mina barn så förlorade vi jätte mycket pengar efter 15år. så nu har jag börjat spara hemma i kuvert istället, mycket mycket bättre.

2009-01-17 @ 18:22:39

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?