Så var det Lördag.

Hejhopp !
Inte haft tid att blogga förren nu, så det blir lite smått om dagen.
Fick lite sovmorgon idag av min kära man , det tackar vi för :)
Sen åkte vi till Ikea,  handla lite smågrejer , sen Väla.
Köpte mig ett par byxor, ett linne & 2 tröjor.
Blev rejält nöjd , otroligt nog , blev en tröja till Älsk också .

Åkte till Höganäs & Sina efter , var så härligt att se henne men samtidigt gjorde det så ont i mig .
Hon mår verkligen superbra hos dom & ett bättre hem kunde vi inte hittat.
Lite tuff har hon blivit & är lite mamma åt rottisen Dino :)
Haha kul att se , han åker på en näsbränna om han gör fel vill jag lova .
När vi skulle åka kände jag tårarna brände under ögonlocken & när vi satte oss i bilen kom dom såklart.
Min lilla tjej är inte min längre , det känns konstigt.
Att inte få med sig henne hem , men samtidigt är detta det bästa som kunde göras.
För hon är lugnare & det är inte konstigt med alla timmars promenader & bus hon får .
Så jag vet om att hon älskar sitt nya hem & då är jag lycklig trots känns tungt.

Efter blev det en runda till Maxi , köpte napp & napphållare till Ängla , med döskalle & text haha.
Sen lite gott till ikväll .
Ringde syster yster & tjöta lite skit med henne & nu sitter jag här.
Ska läsa lite bloggar & kolla det vanliga .
Sen blir det inget energislukande mer idag vill jag lova ;)








Postat av: LITENSKATT.SE

Fy fan! Jag vettetusan om jag hade klarat det du går igenom. Tårarna sprutar!

2009-01-25 @ 08:37:25
URL: http://litenskatt.se
Postat av: Madeleine

Kul med IKEA, jag vill oxå dit.. evigheter sen sist!! KRAM

2009-01-25 @ 09:54:07
URL: http://www.muppsan.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?