Så var det Tisdag

Hallå !
Inte hunnit blogga försen nu , gick upp vid halv 11 i morse , sen har vi bara myst
& haft oss allihopa.
Älsk gick precis utanför dörren , väg till jobbet.
Drygt som satan .
Ängla ligger & sover , Sina tycker det är jättekul att gå fram & slicka henne i hela huvudet gång på gång,
kan ju lova att snoris sover djupt annars hade hon nog vaknat.

Senare ska vi ut & gå med T & hennes dotter , kommer säkert vara kallt som bara den.
Har ev. en fodervärd till Sina som inte bor så långt ifrån oss ,
skulle vara en bra lösning faktiskt , för vi släpper inte henne helt då.
Utan har fortfarande henne kvar på ett vis & vi kan hälsa på henne utan att åka 500 mil ;)

Annars händer inte mycket mer idag,  blir nog en del sims spelande kan jag tänka mig.
& hålla tummarna för att älsk får sluta lite tidigare idag :)

Förresten , ska nog gubben min också börja blogga så håll utkik !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?