Tick tack ...

Jaha , nu är älsk på väg hem , blev beodrad övertid idag.
Lagom kul när man är sällskapssjuk ..
Ängla vakna till en stund iallfall , åt & skratta lite sen var det sova igen .
Är övertrött för tillfället så förmodligen blir det lägga sig när han kommer hem .

Imorgon ska vi till mina föräldrar, dom ska ev passa Ängla över natten också ,
beror på lite , ska gratta mamma som fyllde 46 år igår .
Sen träffa min lilla kusin , eller tja han är inte så liten längre .
Passas Ängla blir det myskväll hemma med god mat & lite cider kanske.
Pyssla om varandra helt enkelt  , det behöver man ibland :)

Nu ska jag tjöta vidare på msn tänkte jag..









Postat av: carro - bloggar om dottern tilde

Såklart jag läser din. =)

2009-01-31 @ 08:35:08
URL: http://nindo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?