Usch, vilken jävla dag.

Ja, ingen bra dag för fem öre alls.
Blir mer & mer ledsen ju fler som svarar på annonsen , det är verkligen på riktigt.
Hur ska jag klara mig utan henne ?
Visst kan man känna hur trött man är på henne ibland , men jag älskar henne något otroligt.
En sådan hund får man bara en gång .

Sitter & slötittar på tv, ska ut & gå så fort Ängla vaknat.
Sen blir det nog lite Sims spelande , köpte Sims 2 double deluxe idag ;)
Iallfall hunnit käka middag medans snoris titta på tv , bästa sättet att få lite gjort faktiskt,
sen somnade hon gott .
Är nog snart dags för mat också kan jag tänka mig ,vi får väl se.








Postat av: Anonym

Nawh :( lilla vän :( så jävla sorgligt. Önskar att det inte vore såhär men hon kommer att få det bra <3



Tack för att du finns btw ;)

2009-01-05 @ 21:40:09
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Lajsa.net

Förstår att det är jätte jobbigt! kram

2009-01-05 @ 21:52:30
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?