En uppdatering ska ni få ...






Igår var vi på Landskrona karnevalen ett par timmar , åkte hem & syster fixa mina naglar.
Denna gången franska med blommor på ringfingrarna ;)
Vi bestämde oss för en utekväll & så blev det.

Vi fixa till oss & älsk körde in oss till stan så vi var där strax innan 12,
gick till Tapaz först , tog en cider & gick lika fort igen , massa skumt folk om man säger som så ,
blev en runda till Crom , steakhouse för toabesök eftersom det var noll folk & sen vidare till Tivoli .
Hade skitkul får jag säga, vi drack & dansa lite , sen skulle vi vidare .
Skulle upp till Zoobar & på vägen kom en kille som haka på , stackarn hade blivit övergiven av sina kompisar haha,
men ja allt var ju stängt eftersom klockan var halv 3-3 så det blev Tivoli igen .
Avslutade kvällen med Kebabhouse , ett måste efter en kväll på stan .
Älsk hämtade oss runt halv 4 , sen hem & nanna kudde !

Upp igen vid 10 imorse, lämnade syster & hämtade Linn & åkte till mina päron .
Kan säga att jag hade en bakfylla från helvetet & blåsor på fötterna.
Vi stannade där till 5 tiden sen lämnades jag & Snoris hemma , älsk & Linn åkte på bio ,
lite ensamtid behövs :)
Snorisen somnade på vägen men vaknade efter en kort stund i sin säng ,
sedan dess har det varit sova , vakna ,sova , vakna , gapa & vägra sova trots hon är helt slut .
Behöver jag skriva att hon är vaken nu ?
Hon protesterar som in i bomben så ja , hon får väl vara vaken en stund till .

Är svintrött & lär slockna som en klubbad säl så fort vår lilla tjej har somnat,
först ska det bli en dusch .

Imorgon har jag bestämt mig för att gå en lång runda på förmiddagen, ska bli rutin på det oavsett hur lite lust jag har.
Tänkte passa på att gå ungefär när Ängla ska sova så får hon sova i friska luften & jag kan lyssna på musik ;)
Smart man kan vara ibland .

Jaja , annars får vi se vad dagen bjuder på .
Ska börja räkna kalorer imorgon igen , haft lite paus eftersom jag varit dålig & inte orkat.

Nej skriver imorgon istället , nu ska jag kika vidare...








Postat av: Lisa

Mysigt! :D fina bilder!



Gör du det i Photoshop?

2009-07-13 @ 15:53:36
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?