Godnatt !

Idag har vi haft kaffebesök här utav svärmor + flera , orkar inte skriva massa namn nu haha.
Blev bjudna hem till svärmor & sambo på middag när älsk kom från jobbet så det var gott :)
Snoris har sovit en massa & jag har döat mest , fattar inte vad det är med mig faktiskt !

När älsk kom hem gick vi hem till sväris & fick se hemmet för första gången , hon har flyttat hem till honom så
vi har inte varit där ännu . Var jättetrevligt & vi fick träffa några av hans döttrar & hans svärson + barnbarnet som var här innan idag .
Åt gott & älsk hjälpte till & bygga en vägg som blev klar rätt snabbt .
Snoris har flörtat & haft sig haha , härligt det .
Kom hem för en timma sedan ungefär så nu ska vi hoppa ner i sängen .

Imorgon ska jag upp till svärmors gamla lägenhet & dricka kaffe , hon ska packa ner sånt som ska hem till dom
så är det färdigt , sen ska väl resten skickas iväg ;)
Måste komma ihåg att ringa hyresvärden också så vi kan byta lägenhet snart,  blir troligen på 3dje våningen,
men vafan får väl plåga mig själv genom att tänka på det tills något bättre dyker upp kanske?
Släpa vagnen i massa trappor är mindre roligt men krävs det så fine , motion blir det iallfall .

Nu säger jag godnatt för ögonen håller på att trilla på mig .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?