Här protesteras det ...




Idag var jag så lat så jag slängde ihop en grönsaksoppa , riktigt gott & snabbt gick det.
Kan vara för jag gjorde ett litet kok & inte för ett helt kompani som alltid annars .

Just nu vägrar Ängla sova trots att hon är övertrött, hon får panik när det väl är dags för att somna.JMen sådana kvällar ska man väl också få ha .
Just nu står hon & dansar till "Mumin" haha.

& så terroriserar hon min dator genom att slå på den & hålla in knappar så jag omöjligt kan göra något.
Hon är härlig vår dotter .

Jag är sugen på kaffe, kanske får slänga på en kanna innan man ska gå & lägga sig ?









Postat av: Lisa

Härlig är hon - utan tvekan!! :D



Jag har massa recept i min blogg, välj & vraka ;)

2009-07-17 @ 11:23:20
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?