Hej & hå ...

Idag har jag tränat med syster, fikade efteråt & lite så .
Var hemma runt halv 5 tiden & vid 6 åkte Älsk & Linn till svärfar för att hjälpa till med flytten .
Jag & Ängla mös här hemma & gick en rask promenad på 50 minuter.
Så fort hon somnade i vagnen satte jag i hörlurarna & njöt av promenaden .
Hon vaknade när vi kom hem igen , somnade för ett tag sedan igen .

Annars har hon flera gånger dragit ur kontakten till tvn , tillslut satte jag kartongen med blöjor
framför vilket ledde till att hon börja klättra på lådan istället för att nå , busunge !!
Hon satte sig framför Linn´s dörr & tittade nerifrån & upp med en undrande blick ,
hur skulle man öppna dörren ;)
Överlycklig blev hon när pappa & storasyster kom hem iallfall .


Imorgon är det upp tidigt , ska till Aq-va-kul & roa oss & sen till Malmö parken .
Hoppas vädret är bra så man kan gå där , ev blir det "polska" marknaden också ;)
Lär inte bli mycket skrivande imorgon helt enkelt , ska ha en härlig dag med familjen .








Postat av: Lisa

Hahaha, Ängla är så rolig ;D



Duktig du är som tränar på nu ;) go go!

2009-07-30 @ 23:53:01
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?