Hur man än försöker så slås man ner tillslut.

                                                                                     Natalie Merchant- My skin

Just nu är jag inne i en svacka i mitt mående, inte allt för djup men jävligt påfrestande.
Jag tänker för mycket , orkar inte mycket mer än min älskade dotter , fullständigt likgiltig till allt annat än henne i stort sett.
Hade inte varit för Ängla hade jag legat begrav under täcket till helvetet blåst förbi faktiskt.
Men herregud jag ska väl inte klaga, jag är ju så van så det är äckligt !
Det är en del av mig jag måste leva med , jag behöver väl må riktigt dåligt för att komma ur starkare än förr ,
för att må hur bra som helst en stund .

Men det har varit mycket runt om sista tiden & eftersom jag alltid håller allt inom mig så slutar det i kaos inombords.
Då mår jag dåligt ett tag sen är det bra igen .
Jag behöver nog bara för en gång skull kräka ur mig allt jag känner, alla tankar, få gråta, skratta åt mig själv,
gråta lite till & sen bara få sova & vakna med ett leende på läpparna.

Men jag behöver dessa svackorna för jag inser hur långt jag kommit själv , hur stark jag är när jag väl
tänker efter, jag orkar mig igenom skiten , utan minsta tablett , utan att ens tänka en tanke på att skada mig , utan att önska jag dog på kupet , för mig är det viktigt att inte glömma hur långt jag kommit från mitt gamla liv ,
hur jävla lycklig & tacksam jag är för det är historia .

Men jag är ju inte deppad hela tiden , det växlar rätt bra just nu , ena sekunden är jag glad andra ledsen ,
allt hänger på hur mycket tid jag har att slå ihjäl , då tänker jag för mycket bara.
Men sån är jag & tack gode gud för jag vet om det ;)

Jag var klyven om jag skulle skriva hur jag mår just nu , det kan ju bli ett väldigt liv eftersom jag har barn ,
men kan försäkra alla om att henne går det ingen nöd på , hon får samma kärlek & tid som alltid .









Postat av: imberpluvia

Haha, har du också sån mage? :P

2009-07-16 @ 16:15:29
URL: http://imberpluvia.blogg.se/
Postat av: Sara&seb

Jag lägger dig som mina favorit bloggar=) Kram från oss!

2009-07-16 @ 16:25:10
URL: http://ourson.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?