Hur man uppfattar vissa bloggare.


När jag läser vissa bloggar så kan jag undra hur gamla dom egentligen är ,
trots att jag vet vilka dom är så blir jag lika förvånad över deras sätt att skriva på .
Omogenheten lyser igenom helt enkelt , dålig svenska får mig att vilja spy också .
Visst jag är ingen mästare på att stava rätt eller kanske skriva så värst bra men jag
kan hålla mig till någorlunda bra svenska & utan slang i varann mening .

Det värsta som finns är inlägg som ständigt innehåller svengelska ,
som blandar engelska & svenska ord i meningar , K O N S T A N T .
Eller dom som verkar lida av tvångstankar & måste ha minst en sån mening i varje inlägg dom skriver.
För hevlete !
Visst om man gör det då & då , men flera inlägg dagligen , nej tack .
Sådana bloggar  trycker jag mig snabbt vidare för att slippa läsa skiten rent ut sagt.
Kan förstå när en 14 åring skriver så men en 20 åring ( & äldre ) , då blir jag mörkrädd.

Likaväl som folk som skriver ut adresser till sina bloggar & ber folk att fråga om lösenord ,
ursäkta men jag frågar inte en okänd människa jag inte vet hur dom skriver , vad dom skriver om mm om deras förbannade lösenord ?
Sådana människor behöver inte göra sig besväret att kommentera i min blogg , för era kommentarer raderas direkt.

Finns massor att irritera sig över i bloggvärlden , men det hör väl till & är en del av charmen .
Att kunna provocera & att bli provocerad?

Blev ett bitsk inlägg men sånt får ni stå ut med haha.








Postat av: ola

sluta bry dig om alla andra.sköt dig själv å shit i andra!!

2009-07-27 @ 22:29:27

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?