Idag har jag varit lättretad..

För lite sömn & minsta lilla från maken min så fick han sig en avhyvling som hette duga,
jo jag är en hemsk människa att leva men & tack & lov vet han hur jag är .
Det går ju över lika fort men jag var på väg att vrida nacken av han för en liten skit grej egentligen .
Men ja han lever , jag lovar ;)

Syster kom hit igen lite innan 20 tiden , trevligt trevligt , stackarn fick kräka ur sig lite , jag & älsk ett gott skratt .
Ängla ville inte sova för en sekund men vid 23 tiden så sov hon gott iallfall , hon
somnade innan dess men grät & var helt förstörd , mardrömmar/nattskräck kanske?
Men huvudsaken är att vår sessa sover nu & får sina timmar, annars blir hon lika lättretad som sin mamma .

Imorgon ska jag försöka gå upp i tid , ringa lite samtal & gå ner till OJ & köpa ett paket up&go ,
funkar inte utan dom & vi har inte haft en tanke på att handla försen idag , man kommer på det i sista sekund men idag tänkte jag faktiskt på att jag har nog 20 rabattkuponger om inte fler  från libero , varför inte vara så smart & utnyttja någon innan dom går ut? Ah se där , jag kan vara rätt ekonomisk i tänkandet ibland ;)

Nu ska jag strax hoppa i säng , så jag orkar upp i tid imorgon .
Får se hur det blir med det...











BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?