Idag kom något kul i brevlådan ...

Ett brev , inga tråkiga räkningar utan ett brev från en av mina nya brevvänner hittade i en tråd på FL.
Superkul , så ikväll ska jag skriva ett till henne & en annan .

Minns när man var liten  , då skickade jag & min granne brev till varann , fastän vi träffades varje dag & bodde ett par meter ifrån & min gamla vän i Chile brukade jag också skriva till .
Eller tja , skrev ju till massor men det var charmigt kan jag känna nu när man enbart skriver över datorn ,
inget roligt handskrivet brev längre, så fastnade jag i tråden på FL & klart man vill skriva med några personer :)


Jaja, nu ska jag sluta babbla om det.

Är helt slut & jävlig i kroppen förkyldningen är inte helt borta & tant röd är på besök
så orken är borta , energinivån är lika med noll . KUL!
Snoris sover , tror det är 3dje gången idag bara hon är makalös ;)
I eftermiddag ska vi träffa Therese & Nea i lekparken ,då blir ungarna glada
kan jag tänka mig , käka rån & frukt & leka , kan det bli bättre haha.

Ikväll ska jag röja undan här hemma så här ser ok ut när lgt ska besiktigas imorgon , är redan kl.10 så .
Bara & dammsuga lite så ska det nog duga , men som vanligt ska jag överdriva antaligen .

Inatt / imorgon kommer SYSTER hem !!!!
ÄNTLIGEN !!!!
Saknar henne som in i bomben , hon har ju varit i Grekland en vecka .
Har ju världens abstinens efter min kära syster yster !!








Postat av: Sassa

Hej , ska vi adda varandra på bloglovin?



Kram Sassa en 2 barnsmamma.

2009-07-08 @ 16:39:06
URL: http://sandram.webblogg.se/
Postat av: carolin

jasså försöker ni skaffa en till eller? :) så du vill också ha dom tätt? jag vill ha en så den kommer när theo är ca 1½ år så han kan gå själv&så. men min man vill först börja skaffa en om 1½år men jag ska nog får honom &ändra sig ;)

2009-07-08 @ 18:00:24
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: carolin

hehe okej :) jasså han ville direkt? :P ja det är ju inte han som ska födda &ha ont så in i helvete hehe. ibland önskar man att ens män kan ta över det och födda så dom får känna upp hur ont det gör.. fast nu i efterhand har man glömt smärtan men jag tror att när man väl skaffar nummer 2 och när man kommer upp till bb så fattar man nog just fan det gjorde svin ont hehe ;)

2009-07-08 @ 22:46:31
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: Jessica - Mamma till Nellie & Nilo

Va roligt med brev kompisar :) mycke roligare att få brev som man kan spara på, än en lång konversation på msn som man inte hade orkat läsa mer än en gång :P kram

2009-07-09 @ 02:56:32
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Jessica - Mamma till Nellie & Nilo

Va roligt med brev kompisar :) mycke roligare att få brev som man kan spara på, än en lång konversation på msn som man inte hade orkat läsa mer än en gång :P kram

2009-07-09 @ 02:57:04
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: sassa

hej hej ,,,har du inte bloglovin?



Kram

2009-07-09 @ 09:22:00
URL: http://sandram.webblogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?