Kvällen är här.

Dagen har bjudit på lite av varje , inte mycket tid för dator försen nu på kvällskvisten.
Var i Perslund med lilla snoris & Linn , mötte upp Therese & Nea där & fikade.
Mitt i allt kände vi regnet komma , bara att packa ihop & ställa oss under ett träd ,
gick hemmåt & då kom en rejäl skur som heter duga . Inte så jätteroligt när man går i t-shirt &
inte har någon tröja med . Kallt som tusan .
Lyckades även gå på en geting eller ett bi så jag fick ett stick i foten har fortfarande skitont ...

När vi kom hem klädde Linn på sig varmare & sprang ut till sina kompisar , hon har varit ute hela dagen
kan man säga , kommit in för lite käk & toabesök ungefär ;)
Imorgon lär bli likadant , vi ska iallfall till Perslund om vädret tillåter det , så ska killen/killarna med också .

FK ringde idag också, som vanligt är det strul hit & dit med FP & deras jävla dagar,
hur svårt kan det vara ? Jag har en hel del dagar kvar så vad är problemet?
Ställer till det en hel del .

Blir inget Z när vi hade tänkt men det är på gott & ont , han ska bli storebror igen &
det hade ev blivit när vi hade kommit & ja , kan bli lite mycket nytt ( vänja sig vid  två nya syskon samtidigt ).
Men älsk har en vecka semester till att ta ut så det löser sig alltid , blir bara förskjutet lite.
Men man får ända ont i magen för jag vet hur mycket älsk saknar sin son , det går inte en dag utan att vi pratar om honom & han vill inget annat än att se han !
Jaja allt löser sig tillslut , man får ta dagarna som dom kommer helt enkelt.


Ska snart hoppa i säng,  känner på mig att det blir en tidigt morgon ( dvs vid 7.30 tiden ) ,
idag fick jag sova till 8.30 ungefär så det är ju helt ok !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?