Lika sent som vanligt...

Jag är slut , fattar inte vad som är fel på mig .
Går runt som en vandrande zombie !

Göteborgs resan var jätterolig utom små saker vi inte behöver gå in på nu ,
men somliga ska lära sig & knipa igen matluckan om man säger som så .
På vägen dit spöregnade & vi såg knappt ut , allt man såg var bromslampor ;)
Måste varit något speciellt för alla idioter var ute & körde, vi var på håret bokstavligt talat
att köra in i svärfar & dom för någon tvärbromade på motorvägen .
Då satt hjärtat i halsgropen kan jag lova , hela vägen var katastrof till vi kom fram .

Var på Liseberg till det stängde, hade jättekul & jag åkte allt vi kom över .
Efter det gick vi tillbaka till hotellet , duscha & gjorde i ordning oss & så
tog vi en taxi vid 1 tiden till ett ställe som heter Palace , dock hade dom åldersgräns på 30 år ,
men snällt nog fick vi komma in ändå .
Stannade någon timma sen tog jag , älsk & David en taxi tillbaka till hotellet & stupade i säng.
Väcktes vid 8 tiden men kom ur sängen vid 9, käka frukost & började åka vid 11 tiden tror jag.
Stannade på Ullared , sen hemmåt .
Var underbart & få träffa lillfisen igen , som dissade oss totalt & verkade inte ha brytt sig
om att vi varit borta, morfar var mer intressant än oss ;)
Sen så dög jag utmärkt igen tack & lov .
Påvägen hem från mina päron hämtade vi Linn som ska vara här i 2 veckor .

Idag har vi varit på Busfabriken & syster var med , sen åkte vi till David ,
kollade på "17 again" , var rätt bra faktiskt , sen åkte vi hem .
Jag har städat ur skänken i köket , älsk har vikt tvätten & nu är vi båda helt slut.
Barnen sover & jag hoppas dom vaknar först imorgon bitti haha.

Ska faktiskt gå & lägga mig nu , så ni får ha det bra !









Postat av: imberpluvia

Vi var där i stort sett hela dagen till de stängde. Såg inte er någonstans! Men det var så mycket folk där trots regnet. Well well. Hittade ni ngt kul på Ulla? Var också där :) Köpte några bodies till ungen för hon tycker om att spotta ner dom :P

2009-07-21 @ 13:15:41
URL: http://imberpluvia.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?