Livet har sina trötta stunder.

Jag har ett sömnbehov som inte är av denna värld , jag hade behövt 12-14 timmar för att vara utvilad helt & hållet.
Gick upp vid 10 tiden sen somnade Ängla igen & jag är dum nog att inte lägga mig jag också .
Får skylla mig själv helt enkelt , sen har jag inte orkat göra kaffe än , då är något fel ;)
Ska tralla in i köket & fixa det alldeles strax , sen ska det storstädas här hemma ,
ut & gå , stanna & gunga , sen får vi se vad vi mer ska göra idag.
Ska iallfall försöka boka om tvätttiden eftersom jag har tagit i helgen när vi är i Göteborg,
lite dumt ju , kan ju vara en fördel & tvätta innan dess .

Nej jag har inget vettigt & skriva, så jag provar lite senare ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?