Lördag !

Vaknade vid 9 idag , Ängla tyckte det var tråkigt att vi sov & gapade för fulla muggar enbart
för att väcka oss , så jag la henne i vår säng så mös hon lite & hoppade på sin pappa .
Så nu har hela familjen ätit frukost & snart ska vi börja fixa i ordning oss & kika på lägenheten.

Jag hoppas verkligen den är i hyfsat skick om jag ska vara ärlig , jag är så trött på denna lägenheten vi bor i ,
trött på grannarna , trött på området utanför .
Så länge den inte ser värre ut än denna så ska vi ha den till vilket pris som helst har vi sagt.

Längtar till gymmet också , jag har suktat efter att få träna & svettas sedan Ängla föddes men eftersom det är svårt att komma iväg med en liten hemma och att det bara finns ett gym som har barnpassning som jag inte är villig
att gå på så har det dragit ut på tiden .
Nu har jag kommit fram till att hellre träna på helgerna än ingenting alls .
Jag är taggad som in i ...
Jag ska nå mitt mål hur lång tid det än tar.
Nu ska det ändras helt & hållet , motion & rätt mat kommer nog göra susen.


Nu sliter barnet sönder datorn snart så jag avslutar här .









Postat av: Linn

Jag älskar din motivation när det gäller träningen!

2009-07-25 @ 11:50:39
Postat av: Jessica - Mamma till Nellie & Nilo

Är det fortf landskrona ni är ine på att flytta till eller har ni hittart något annat? Kram

2009-07-30 @ 15:34:34
URL: http://nellienilo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?