Sovmorgon , tack gode gud !




Jag fick sova fram till halv 11 idag, små slumrade fram till 11 sen gick vi upp .
Ängla fick mat & slocknade igen vid kvart i 12 kanske .
Så jag misstänker att hon börjar bli dålig eller bara är väldigt trött kanske .
Men hon är lite hostig så antaligen är något på gång , vi får se .

Jag behövde verkligen sova ut , är lite seg än men inte druckit mer än en kopp kaffe så det är väl inte konstigt.
Ska hoppa in i duschen sen bege mig ut på en promenad när Ängla vaknat.
Måste förbi OJ på vägen , sen ska det gå långt & förbränna fett ;)
Trots att jag inte skött kaloriräkningen & ätit både det ena & andra skitet i veckan
så har jag inte ökat i  vikt , står stilla på samma vikt som förra veckan  , bra det !

Idag blir allt knäppt eftersom vi gick upp så sent, så det får väl bli lunch vid 3 tiden istället för min del :P
Jaja , nu ska jag sätta fart & försöka se ut som en människa igen .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?