Träningskort & festival .



Idag har jag införskaffat träningkort på 24 ( fitness24seven ) , har tränat där förr så jag
vet ju vad som finns där & att det är värt pengarna  .
Blir ju en del körande/bussåkande men det kan man leva med .
Efter det begav vi oss ner på festivalen , såklart var syster yster med !
Får säga att det var riktigt dåligt , få stånd & dåligt väder.
Det åska & blixtra & påvägen mot bilen kom världen skur över oss.

Åkte vidare först in på Familia & köpte träningskor , sen in på Citygross & blev lite små handling idag bara.
Hem & slängde oss på soffan , dom käka & jag snodde åt mig lite räkchips ;)
Som vanligt var det trevligt när syster är här , kan det vara annat?

Ängla har dansar för oss som tusan på kvällen , man kunde tro hon tagit något för hon var helt speedad haha.
När älsk körde syster hem så fixa jag en flaska & det tog 2 sekunder så slockande hon som ett ljus,
sen var det bara Linn som skulle i säng också men hon somna lika fort hon nästan !

Nu så ska jag snart lägga mig känner jag , är aptrött & ont i hela kroppen .
Imorgon ska vi kolla på 4:an vid 1, sen blir det träning någon gång under dagen & resten av familjen ska ner på festivalen under tiden , vi lovade Linn att hon skulle få åka karusell men med tanke på vädret blev det inget,
så vi sa att vi skulle åka dit imorgon så hon fick åka .

Jag blev otroligt sugen på Bungy jump när vi var där , var tänk att jag skulle hoppa i år ,
men så kom maken min på att mina höfter är allt annat än ok & risken är att det blir värre.
Så jag får snällt vänta tills kroppen är i bättre skick !
Men innan jag dör ska jag ha hoppat så är det bara .

Nu ska jag läsa lite bloggar & roa mig med det .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?