YES !

Natten var hemsk , när vi gick in & la oss vid 2 tiden inatt råkade älsk sparka till en leksak eller vad
det nu var så Ängla vaknande , vilket resulterade att hon var vaken till ca 4 .
Älsk gick & vagga, sjöng , allt till halv 4 sen tvingade jag honom gå & lägga sig & jag tog över.
Satte mig i fotöljen & gav henne flaskan , vips så somnade hon .
Mamma dög bäst helt enkelt.

Älsk orkade upp vid 6 & tvätta , jag vaknade vid 8 av Snoris & fick småpanik över tvättet men det var ju tagen så .
Käkade frukost & sen åkte mannen till jobbet & jag gick ner till hyreskontoret .
En 4a ledig 1 oktober , första våningen , låter perfekt .
Så jag ska ringa hon som bor där nu & kolla på den , lär ju bli att vi tar den .
Så håll tummarna för den är i bra skick .
Bäst av allt är att vi kommer ifrån just denna gården som kryllar med massa störda respektlösa idioter ,
därborta är det lugnare & det är inte helt fel det heller.

Jaja , Snoris sover & jag ska börja plocka undan här , sen ska vi ut & gå tänkte jag.
Hon ska få gunga & jag dö i värmeslag ?

Nej nu ska jag läsa lite bloggar & vakna till liv ordentligt.









Postat av: Alexandra

Det känner jag igen. Fast Tindra har vaknat när vi skulle gå in och lägga oss och sen somnadse hon inte för än vid 5 tiden helt död dagen efter.

2009-07-17 @ 15:12:06
URL: http://stoltmammatilltindra.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?