En lista...

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Ängla & Älsk..
3. Hur lång är du? 170 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Bra fråga.
5. Vem ringde du senast? Daniels advokat.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Minne som en guldfisk så jag vet faktiskt inte.
7. Vad är dagens planer? Syster kommer , ut & gå om vädret tillåter , städa , laga mat mm .
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Mina biologiska är skilda.
10. När såg du senast din mamma? Förra veckan , hundra år sedan vill säga !
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? 7
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja.
14. Vilken är din favoritplats? Där mina nära & kära är.
15. Vilken plats föredrar du minst? Finns väl ett par ställen...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Fler barn , jobbar med det jag vill & är lika lycklig som jag är idag.
17. Vad skrämde dig som barn? Bra fråga.
18. Vem fick dig att skratta senast? Ängla men sina hyss.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nja kan diskuteras men jag äger inga iallfall .
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och , vi har 4 bärbara & 1 stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6-7 st men jag använder 2.
23. Hur många landskap har du bott i? 2 , Småland & Skåne.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja .
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Beror på sammanhang & vilka folk det gäller.
27. Vilken är din favoritglass? Twister
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Kanske köpa hus & prylar sen spara 1 miljon är inte så mycket i långa loppet.
29. Tycker du om kinamat? Japp.
30. Tycker du om kaffe? JAG DÖR UTAN KAFFE!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe.
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster.
33. Kan du spela poker? Ja.
34. Tycker du om att mysa? Självklart.
35. Är du en beroendemänniska? Ja antagligen.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.
37. Vill du ha barn? Jag vill ha 4 st , så 3 till ;)
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på .
41. Vad spenderar du helst pengar på? Ängla.
42. Äger du dyra smycken? Ja , ringar & halsband..
43. Har du någon gång testat narkotika? Fått i mig hash av misstag på fyllan.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns ett par stycken :P
46. Välj ett ärr på din kropp? Japp en hel del..
47. Vad har du för ringsignal? Någon som finns på mobilen.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja , mamma har lite kvar.
49. Flirtar du mycket? När man var singel flörtade man ju hela tiden.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hos mina föräldrar.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja..
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej. har inget körkort så det blir svårt & lyckas få ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Började läsa "Aldrig fucka upp" men inte klar , inte mycket tid.
54. Läser du dagstidningen? Ja, just nu 2 st.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej men månadstidning haha , Iform.
56. Dansar du i bilen? Ibland haha.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kaloritjofräs.
59. När var du i kyrkan senast? När Ängla döptes.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som läser min blogg!









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?