Godkväll !

Jaha , tiden rinner iväg , snart dax & lägga sig kanske .
Lär bli upp redan vid 8 tiden , sen gå en morgon promenad ska vi nog slå till med.
Ängla var inte så medgörlig vid nattningen och vaknade hela tiden & sista gången bara skrek hon ,
antagligen tanden som bråkar så vi gav henne lite alvedon & så lugnade hon sig,
Så nu sover hon för natten kan jag tänka mig .
Bästa sättet är att ta hennes tandborste , borsta på det ömma men ioförsig sitter hon med den i munnen
& tuggar på den rätt mycket , det lindrar nog lite iallfall :)

Den fina rosa vagnen is gone :(, men har hittat en annan lämplig men färgen är lite irriternade,
en blå haha . Men ioförsig kan det väl vara rätt bra med en neutral vagn ?!
Den duger så länge iallfall , tar vad som just nu känns det som bara jag får en lättare vagn .
Är faktiskt den modellen vi letat efter så varför inte  , får hoppas den är kvar bara haha.


Nej nu ska vi hoppa in i duschen & sen nanna kudden!








Postat av: Emilie-Mamma till Liam

Tack så mycket =) Får jag var petig så har du stavat mitt namn fel =) EmIlie

mvh

2009-06-23 @ 23:42:56
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det är okej :)

2009-06-24 @ 08:28:08
URL: http://nindo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?