Godkväll !

Idag har jag varit igång nästan hela dagen , städade lite på förmiddagen .
Var uppe redan vid 8 men var pigg som sjutton .
Åt lite nudlar till lunch & Ängla fick spagetti m köttfärsås fast på en äpplebit,
hon ville absolut inte äta så jag slängde på en sked på hennes äpple så fick hon lite i sig iallfall ,
ibland är det bra att vara uppfinningsrik , speciellt när man är småbarns förälder.
Syster kom strax efter & jag slängde Snoris i ett bad eftersom hela hon var full med käk .

Jag var som ett litet nervrak eftersom jag inte hade rökt på ett par timmar så tillslut tog jag & rökte,
skäms på mig !
Men hade faktiskt tagit helt fel med tabletterna , tog båda på samma gång ,
ska ta en på morgonen & sen en till efter 8 TIMMAR !
Jaja, imorgon är det nya tag.

Syster fixa mina naglar idag också , blev jättefina , men det brukar dom ju bli :)
Min naglar hade växt rejält & jasg har aldrig haft så långa innan .
Men de blev lite nerfilade eftersom dom växer en hel del så .

Efteråt blev det lite DH tittande & innan Älsk körde henne hem så busade jag lite med Ängla,
jäkla vad hon garva haha . Hääärligt & höra <3

Nu ska jag mysa lite med maken , sen blir det hoppa i sängen
så man orkar med morgon dagen , får bli en skön promenad innan/efter frukost kanske?









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?