Godmorgon !

I morse klev vi upp helt vid 9 ungefär , vi var dock vakna från 8 så vi lekte & mös lite innan vi gick upp.
Ängla sover nu igen & sitter & äter äcklig frukost ;)
Yoghurt med äpple , jag gillar inte yoghurt mer än i dipp ,men det ska nog gå ner.
Sen en härlig kopp kaffe på det så .
Ringde ner till hyreskontoret innan också ang lägenheten ,
hon hade glömt att kolla så hon skulle ringa tillbaka senare.
Skulle det nu vara så att vi ska flytta 1 juli blir det riktigt stressigt.
Men har inga förhoppningar överhuvudtaget men det vore prefekt med en 4a NU.

Jaja , när jag ätit ska jag börja städa lite smått innan syster kommer,
sen är det dags för att äta igen , herregud jag har redan ångest över det !
Men med lite envishet ska jag nog kunna proppa magen full hela dagen .

Tjockis bloggen kommer börja användas idag tror jag men länkar senare !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?