Godmorgon !

Ja eller god är den nog inte.
Irriterad på FK att dom alltid ska ha tio års väntetid & inte betala ut när dom ska !
Men det får man ta helt enkelt .
Iallfall hunnit duscha nu på morgonen , gick upp vid kvart i 8 ungefär.
Ska nog slänga i mig lite fil sen blir det ut på en promenad i solskenet.

Får se vilket humör lilla damen är på idag , än så länge verkar det lovande ;)
Hon har dramatisk nu när hon inte får ta vissa saker ,
sätter sig & skriker rätt ut sen några sekunder lika glad igen.
Slänger bak huvudet & skriker allt vad hon kan mm.
Man kan faktiskt inte hålla sig för skratt för det är som hon ryter ;)
Ojoj , hon fick nog lite mycket temprament från sin mamma .
Mitt lilla charmtroll !

Nej nu börjar magen ropa efter käk så det får jag ordna .
Så ska jag slänga på lite kläder på Ängla & ut & njuta av solen .









Postat av: Emilie-Mamma till Liam

haha tack, noga sånt där vetu =)

2009-06-24 @ 09:54:32
URL: http://grese.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?