Godmorgon !

Jag är usel på att uppdatera under dagen men tiden räcker inte till ...

Igår var systeryster här , ovanligt va ;)
När älsk kom hem blev det laga mat , lax med nypotatis & någon hittepå sås .
Gott var det iallfall .
Vi lyckades växa Ängla när vi la oss så det blev bara upp & gå med henne en liten stund,
så fort jag la ner henne så blev hon klarvaken & överpigg, efter 2a gången försökte älsk & då somnade hon helt.
Hon har varit myssjuk de senaste dagarna, härligt tycker jag annars blir det inte mycket gos från henne ,
det är full fart hela tiden :P

Imorse vakna vi alla av väckarklockan vid halv 9 ,
Ängla ville inte äta mer än 5 ml så vi fixa vår frukost & sen åkte älsk till jobbet & jag in i duschen.
Så snorisen åt inte "frukost" försen vid halv 11 idag .
Jag hade nog dött i hunger om jag vore hon.

Tänkte gå till OJ när hon vaknar från sin lur , köpa socker haha.
Bor ett stenkast ifrån netto , men det innebär ju inte direkt någon motion så vafan,
likaväl kan jag gå till OJ , sen förbi lekparken så Ängla får gunga lite :)
Sen kommer syster hit i eftermiddag , när älsk slutar jobbet ska han hämta Linn,
så idag blir det en dag med dom mest underbra människor på denna jord ( nästan alla iallfall ).

Annars blir det inte mycket mer idag, är helt slut rent ut sagt .
Får ha en riktig latdag , ska iallfall dammsuga , diska & torka golvet, ja det som "måste" göras varje dag .

Imorgon ska vi till Tivoli i köpenhamn med svärfar & hans sambo ,
fortfarande lite osäkert om Ängla ska med eller inte, beror på hur hon är idag.
Varit gnällig senaste veckan & jag lämnar inte bort henne när hon är så ,
skulle aldrig få för mig ens , då hade jag känt mig som en misslyckad förälder till max !
Så antligen ska hon till mormor&morfar eller så med till Danmark ...








Postat av: imberpluvia

((Radera detta)) Jaaa, vad ska man säga, det är bara en liten bråkdel om henne. En sådan människa som hon borde inte ha barn. Ibland undrar man varför hon skaffade barn egentligen? Jag minns inte en tid hon ens lekte med mig/OSS. Jag var iallafall 6 år när David föddes, hon har aldrig visat något intresse för honom heller. Men David är typ som en liten gud för henne. Han fick verkligen allt han pekade på. Inte ens i födelsedagspresent/julklapp har man fått något betydelsefullt. Minns när jag fyllde 10 t.ex, ville sååå heeeemskt gääärna ha den här barbiedockan på reklamen! Jag fick en guldring till ett vuxet finger. (HJÄLP!!!) Känns liksom svinkul? Den använde hon för övrigt själv. David fick en ny mountainbike, playstation när det kom ut.. och några år sedan fick han en scooter. Nu betalar hon även körkortet till honom. Usch! Jag skulle aldrig kunna favortitisera ett barn på det där viset. Vem vet? Hon kanske ville ha en pojke men fick tre flickor? Fan vad jag hatar henne, egentligen.. Jävla misshandel.

2009-06-05 @ 11:58:28
URL: http://imberpluvia.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?