Hemma igen.

Åkte vid 10 ifrån Therese,Krister & lilla Nea.
Var jättrevligt , fikade & snacka lite :)
Barnen lekte & hade sig .
Fick med oss gåstolen så den ska jag prova imorgon såklart.
Snoris var övertrött & somna på den lilla biten hem i bilen , sov som en stock när
älsk drog av henne kläder & blöja & satte på en ny .
är man trött .

Jaja , nu ska vi snart lägga oss, upp kl. 6 imorgon & tvätta,
eller rättare sagt min make ska , visst är jag bortskämd?
Imorgon ska jag städa , en runda till Perslund & så kommer syster förbi en sväng tror jag ,
fan inte träffat henne sen i Fredags , abstinensen är brutal haha.

Har även hittat bankdosan & förnyade plus-medlemskapet på familjeliv,
avskyr när folk kan glo utan att man vet vilka dom är så nu är det fixat med.
Jo jag hänger en hel del på det "roliga" forumet ;)

Nej nu ska jag kika vidare, hörs imorgon !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?