Hon slår snart halvt ihjäl sig !

Snoris har precis vaknat.
Så nu är hon full av energi & har trillar 3 gånger redan .
Hon reser sig mot precis allt , men vardagsrumsbordet är livsfarligt enligt mig ,
för det är ett hyllplan under också men dom är inte jämna utan själva bordskivan går längre ut .
VIlket resulterar i att hon antingen slår huvudet upp i den eller trillar & dänger huvudet i båda planen.
Tack & lov slår hon sig inte mer än en gång var hundrade gång , utan kollar på mig när hon trillat
& sen ler hon & ska upp igen men jag försöker sätta henne någon annanstans än här.
Nu har hon slutat envisas & käkar gruka istället haha.
Jag blir mer rädd än hon & jag tror alltid hon slår ordentligt när hon trillar men icke .
Gråter hon går det över lika fort så förmodligen blir hon bara rädd.

Envis är hon iallafall & SKA upp på allt !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?