Igår var det en riktig otursdag

Dagen bjöd på massa konstigheter igår .
Mobilen blev tvättad som jag redan nämn , sen fungerade den & sen dog den helt & hållet,
Så nu får man ta en gammal pissmobil som gör att jag hellre är utan :P

Sen kring 12 tiden när jag stod vid köksvasken & dona så lossnade hela vattentjofräsen ( den som sticker ut & vattnet kommer ur) , stod en jävla flod upp , hela jag blev dränkt , Ängla blev dränkt, ena väggen,
kylskåpet & för att inte tala om vårt golv, hade kunnat ha poolparty därinne.
Och så blev min VÅG dränkt , min gamla gick ju sönder på det viset men tack & lov klarade sig denna.
Arg som ett bi ringde jag fastighetsskötaren som aldrig svarar  i telefon & fick lämna meddelande,
mitt i allt säger jag helt fel telefon nummer till oss & jag orkade inte bry mig.

Efter massa torkande mm så kom syster , då blev man lite gladare iallfall
sen kom pissråttorna & fixa vasken & gud nåde dom ifall den lossnar igen ,
för det var enbart varmvatten på när den trilla av & det kunde gått illa med Ängla
vilket det inte gjorde tack & lov !
Man ska inte behöva vara livrädd varje gång man använder något i denna lägenheten.

Aja, jag ska börja räkna kalorier & gå ner gravidkilona på riktigt nu .
Kan fan inte se ut som en fet gris längre, varit rätt skönt & vara tjock på ett vis,
jag har alltid varit smal & varit livrädd för att ha lite fett på kroppen .
Nu har jag lärt mig att man är inte döende för man väger mer.
Men ska inte ljuga, jag är gråtfärdig varje gång jag ser mig i speglen
& vill bara sluta äta helt för att dom ska bort men så fungerar det inte.
Utan man får ta den långa vägen alla snackat om .
Förfan ge tillbaka min ämnesomsättning !!!
Syster hjälpte mig med lite olika alternativ med mat & så ,
jag är lite oroad över hur jag ska kunna äta så många gånger.

Sen scraapa vi lite också , skitkul var det .
Inte helt klart men hon kommer idag också så det kanske blir att vi fortsätter :)
Får ta kort på dom när de är klara.
Mitt i allt fick jag även en enorm jävla mensvärk så jag inte kunde stå eller gå upprätt.
Så jag kröp runt på alla fyra tills min grektablett gav effekt.
Tror ni jag blev mobbad av syster & min make ? JAAA!

Nej nu vakna lillan så jag får ta henne .









Postat av: Natha

Dom där gravidkilona är jobbiga dom men du kommer klara det fint, har fått för mig att du är en sån jäkel som klarar allt bara du bestämt dig så hejar på dig jag =)

2009-06-13 @ 00:57:23
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?