Inget jävla godmorgon här inte !



Ängla tyckte det var läge att vakna kl 3 inatt , ställa sig & vråla rätt ut .
Inget gråt / gnäll vrål , utan bara massa skrik för det skulle vara så .
Försökte natta henne tio miljoner gånger så fort hon var påväg att somna vaknade hon igen .
Vid 5 somnade hon om igen , då var jag gråtfärdig av trötthet haha.
Men tro inte hon sov många timmar, nejdå hon vakna vif 7 halv 8 tiden ungefär .
Just i samma sekund önskade jag att jag hade john blund pulver ;)
Gick upp & fixa en flaska, sen somnade hon men inte jag !

Sitter med kaffet i högsta hugg , jag ska nog bli pigg igen .
Ska snart hoppa in i duschen & raka bort husdjuret som råkat fastna på benen ,
okej nu överdrev jag men iallfall .
Sen lite innan 12 ska vi gå till BVC, sen går vi direkt till Therése & Nea .

Jag lär stupa i säng inatt , måste se unga mödrar både då vid 17 & 20 .
SEN ska jag sova .
Imorgon blir en lång dag också.

På söndag blir vår sessa hela 8 mån , det är sjukt att tiden går så fort !!


 










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?