Inte lätt att vara ren med en kräkis.

Det är allt annat än lätt att vara ren & fin när man blir nerkräkt stup i kvarten.
När vi var på Tivoli fick jag hela tröjan nerspydd , tack & lov torkade vi bort det så bra
så det inte blev fläckar över hela tröjan .
Igår fick jag mig en härlig kräkupplevelse & idag har jag blivit nerkräkt x antal gånger.
Och för att inte tala om hennes egna kläder , jotack har x antal vita/ljusa bodysar som
inte går att använda längre just för hon kräkt ner dom efter hon ätit vanligt mat.
Hon fick efter lunchen ett bad eftersom hela hon var full med mat + kräk nya & rena kläder på sig,
efter en tupplur var det dags igen , hela hon badade i spyor .
Roligt ?
Inte direkt.
Så nu får ungen vara i enbart blöja tills vi ska ska någonstans !
Dvs en timma tills vi ska ner i tvättstugan .

Nej jag ska införskaffa en jävla regnkappa som är heltäckande så jag bara kan torka bort skiten
& se lika glad ut som innan haha :D

Men jag älskar min lilla snorunge lika mycket för det, hon är ju så underbar så hon får kräka på mig
dagarna i ända , det gör ingen skillnad mer än jag snart får gå naken till nästa gång vi tvättar ;)








Postat av: Alexandra

Ha haklapp på henne? :)

2009-06-09 @ 00:16:14
URL: http://stoltmammatilltindra.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?