Storebror fyller 26 år idag <3

Idag fyller min älskade bror 26 år , skickade grattis kort med i brevet i måndags,
hoppas han har hunnit få det.
Usch , önskar man kunde ringa men icke .
Men han vet ju om hur mycket vi tänker på honom <3

Snart kommer syster, dagen är fulländad :)
Haha imorgon ska hon dras med oss också , för hon lovade Linn att komma när hon var här.
Mohaha , då är både jag & Ängla överlyckliga såklart.
Snacka om att hon är världens bästa , ni skulle bara veta :D

Nu ska jag jaga snorungen här som förstörde min fina lösning med tejp över bänkdörrarna
så länge iallfall , men tro fan att hon sliter bort dom haha.

Ha det så bra så länge så skriver jag mer senare.









Postat av: Lisa

Ängla är en busfis :D

2009-06-04 @ 19:41:27
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?