Bättre dag för snoris.

Idag kan vi se lite bättring på Änglas hosta & snoreri.
SKÖNT!
Jag däremot har inte samma tur , men jag blev ju sjuk ett par dagar efter henne så .
Idag har vi städat & donat , rensat ut de mesta i 50-56 kläderna, hon kan ha rätt mycket av det än,
men vissa var pyttiga.
Såg idag att dom byxorna hon har är 56 & dom passar inte i midjan , hon är för smal ungen !
Får göda henne lite om det nu går ;)
Just nu sover Ängla , har gjort i ett par timmar nu .
Förstår inte hur man kan sova hela dagarna & sova hela nätterna sen .

Jaja , glor lite på IKEA´s hemsida, måste kolla lite om dekorationerna & så till dopet.
Ska se om dom har något av det vi behöver.









Postat av: sofie

Oj, Elias kläder ( storlek 50/56 ) har jag redan fått rensa ut :P hehe , hur lång är ängla ?

2009-03-12 @ 08:48:31

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?