Dopsamtal avklarat.

Dopsamtalet är avklarat & det gick bra.
Valde 2 psalmer vi hoppas den andra familjen också kan gå med på .
Ingen av dom vanliga iallfall , lite roligare om det inte är de som använda mest.
Enda negativa är att man INTE får fotografera eller filma under själva dopet,
riktigt tråkigt faktiskt.
Så sa hon att man får ta efter & då kan man ta vatten på huvudet igen ,
men det är ju inte direkt samma grej .
Jaja, blir nog bra ändå .
MEN önskar att vi kollat upp allt med Åstorps församling innan ,
för hade jag vetat att det skulle bli såhär hade jag valt en annan församling .
Så jag rekommenderar ju inte dom , verkar ju vara väldigt speciella.
Ena sekunden är det inte tal om en hel förmögenhet för att låna församlingshemmet &
hade vi haft den hade det slutat med att vi hade kunnat utnyttjat lokalen i ca 1 timma.
Hur man nu ska kunna äta mat & tårta på 1 timma & allt annat som ska göras.
Sen att vi skulle ha "ensam" dop , helt plötsligt måste man ha det med en annan familj
& får inte ha någon egen talan i det hela på samma vis .
Sen får vi inte ens filma eller ens ta ett kort under akten , det är ju något som hade varit ett kul minne.
Nja , vet inte riktigt , det blir nog bra i slutändan hoppas jag.


Jaja , just nu sitter jag & ska fixa lite vikt & matscheman ,
har ju latat mig i snart 5 månader, kanske dags att ta tag i fläsket?
Jag hade riktigt motivation en sekund , sen dog det igen.
Får f-n sätta igång nu , kan inte se ut som en fet padda hela livet ;)








Postat av: Lisa

Men vad tråkigt :( när vi var på dop fotade alla och filmade. Det blir bra ändå :)

2009-03-20 @ 09:08:46
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Carolin

är det i björnekulla kyrka ? vi har också bokat tid där men vill garanterat ändra det om det är så.

2009-03-22 @ 15:27:15
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?