Får väl skriva om dopet..

Ja , nu får jag väl berätta om snoris dop.
Det var superbra , hur fint som helst om jag får säga mitt.
Hon hade inte sovit särsklit mycket innan men somna påväg till kyrkan & jag anade att
det skulle bli massa skrik under tiden.
Hon gapa när vi satte på henne dopklänningen & när alla skulle hålla en hand på henne medans
prästen gjorde korstecken , sen var hon lugn .
Hon gilla att få vatten på huvudet iallfall & passade på att äta händerna .
Hon var så vacker i sin klänning !

Efteråt åkte vi vidare till resturangen vi skulle vara på , åt en makalöst god pastasallad med kassler,
alla verkade uppskatta det & jag kan lova att det var mängder av mat , när vi var klara
fanns det hur mycket kvar som helst , även orört.
Efter blev det tårta & kaffe , alla tyckte tårtan var så fin & dom flesta tog kort på den ,
kommer bilder i ett senare inlägg...
Jag som tidigare varit livrädd att det inte skulle räcka kunde andas ut , den var enorm
& efter att alla tagit var nog mer än halva tårtan kvar.
Danne slevade i sig sin tårta & hinka i sig kaffet , jag lämnade nästan hela biten & tog en slurk kaffe
så öppnade vi presenterna.

Fick massa fint , doptallrik,speldosa,min första tand, ram , kläder, pengar , 6 halsband , 2 armband mm .

Efteråt var vi helt slut , varit uppe & sedan tidig morgon & flängt runt efter kläder till mig,
fick nöja mig med det jag hittade & var väl inte helt nöjd,
efter lämna vi av syster , hem en runda & lämna grejer & åkte vidare till mina päron där
min moster+man , en av kusinerna, min morbrors fru & mormor var .









Postat av: Therése

Dopet var kanonfint!!

2009-03-31 @ 14:07:56
URL: http://tstruwe.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Här kommer jag med mina frågor :D

Var döptes hon?

Vilken resturang & hur mycket kostade det? Lät ju som ett toppen ställe & verkar som om du rekommenderar det :)

2009-03-31 @ 14:43:21
URL: http://alice2009.wordpress.com
Postat av: Lisa

Synd att jag inte kunde vara med men det låter som ett jättemysigt dop :)

2009-03-31 @ 15:35:57
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?