Fy skäms Alexandra.

Okej , jag är totalt värdelös på att blogga, det står jag för.
Men men , det får duga ändå.

I fredags var älsk ledig , han skulle på ögonfotografering så vi hängde med till sjukhuset,
Ängla kräkte ner hela mig & sig själv 2 gånger, 3dje gången hamna på golvet.
KUL !
Sen åkte vi hem till mina päron , vi gick en runda & kolla på dom ny byggna husen ,
USCH så hemska , jätte lite plats mm , så för dom pengarna hade jag aldrig köpt ett sånt hus.
Efter åkte vi till Väla , beställde nya förlovningsringar, bredare.
Fråga mig inte varför , vi är onödiga men dom var fina .
Och jag är fortfarande så tjock om fingrarna att jag inte kan ha min vanliga,
så det är ju bara kul , men vigselringen vill jag vänta med tills jag gått ner det jag ska.
Sen åkte vi till Niklas,Sandra & Kevin & fika lite , sen hem igen .

I Lördags var vi hos Niklas,Sandra & Kevin , sov där & så .
Var jättemysigt , käka pizza , glodde på Melodifestivalen & film .
Slutade med att vi satt uppe till kl . 4 på morgonen .
Smart drag av oss ju , som har sötnosar som vaknar på morgonen.
Men otroligt nog var man rätt alert ändå , så vid halv 9 tiden vaknade Ängla.

Ängla har inte haft bra dagar nu , vi har bytt till NAN 2 nu & hennes mage gillar inte det,
hon får enorma magknip , skiter som satan & har sig.
Illa , men idag verkar det bättre skönt nog.

Varit på BVC idag också, idag vägde hon 6200 gr , fortfarande under vanliga & sin egna kurva.
Hon fick penslat sitt öra, hon sliter & river bakom ena örat så det såret som är vill inte läka,
men hon fick penslig mot svamp & så ska vi pensla ikväll & 2 dagar framåt.
Nu sover lillan , ska slöa mig lite sen sätta igång med städningen.

Förresten så blev ju Ängla 4 månader i Lördags , stora tjejen <3








Postat av: milla

Hej Alexandra



Jag ville bara skriva att jag gillar din blogg jättemycket. Läser den så ofta jag kan- har nämligen en liten AnaCarolina som föddes samma dag som din tös :-) Så det är roligt att läsa om hur det går för Ängla o vad ni hittar på för skoj tillsammans. Jag kommer inte ihåg hur jag hittade till din blogg men ev via Familjeliv?? Ha det riktigt bra och fortsätt blogga!!!! Sköt om er!

/milla

2009-03-02 @ 14:29:50
Postat av: Magdalena

Haha, vi ska också ha nya ringar. Onödiga vi med men det är kul :)

2009-03-02 @ 14:34:43
Postat av: Lisa

Åh, lillan växer så fort! :D hihi! Hoppas att magen blir bra snart :)

2009-03-02 @ 14:42:43
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Mimi

Kul och se dig, du och din familj ser ut och må bra. det värmer i mitt hjärta :) PUSS

2009-03-02 @ 14:47:27
URL: http://mimimihalek.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?