Godkväll.

Jaha, kan ju börja med att säga att lilla jag sitter med världens panik över att vi måste köra
en helt ny plan ang maten på dopet , alla hade glömt delen att värma upp den ,
vilket skulle ta säkerligen 1 timma innan all mat var färdig för servering .
Hur roligt är det nu att vänta så länge på att få mat ?
Så det får bli kallskuret , men ja , vi var inställda på en sak & nu blir det tvärstopp & ändringar.
Men vi är vana , hela grejen har bestått av ändringar.
Fick jag väl för jag egentligen inte tyckte dop var särsklit nödvändigt egentligen .
Vi är familjen med olycka hängades i röven ....

Annars har vi bara slöat oss , jag har kollat på familjen annorlunda & tonårsliv.
Lilltjejen sover gott iallfall , så nu kan man ha lite egen tid som alla tjatar om .
Seriöst , jag är väl inte i något större behov av det förtillfället.

Imorgon är det BVC som gäller, nyfiken på vad hon väger & längden.
KANSKE har hon gått upp tillräckligt denna månaden?
Kan ju hoppas ;)









Postat av: Therése

En sån liten sötnos =) krama massa från mig!!

2009-03-23 @ 23:38:20
URL: http://tstruwe.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?