Godmorgon !

Nu är vi vakna, Ängla vakna nästan precis & jag har varit vaken ett tag .
Igår kväll när vi skulle sova så var Änglas hosta extrem , lika som i morse
hon kunde inte äta till & börja med för hostans skull , men sen så gick det ner en del.

Nu väntar vi på att mamma/mormor ska komma , äta frukost & ha det mysigt bara.
Jag har den bästa mamman i världen , så är det bara !
Jaja, annars blir det lungt idag, vi ska nog gå en sväng också.
Beror på lillsnuttan & hur jag klarar av att andas , har ju blivit smittad av snoris,
men inte fullt så illa som hon har , sen kan jag hantera det lite lättare än en liten bebis.
Men bricanylen hade inte skadat om man säger som så.

Nej nu ska jag slänga på kaffe.

Hörs senare.








Postat av: Pia - Mejas mamma

Hej!

Jobbigt när dom är förkylda. Meja har varit sjuk, men är frisk nu, tack och lov:)



När somnar Ängla för natten när ni får såna lyx-sovmorgonar. Meja vaknar mellan 6-8 haha

2009-03-06 @ 09:53:16
URL: http://piasandberg.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?