Imorgon smäller det..

Usch ja , imorgon är det dop .
Lite små nervös , för det första ska vi stå där uppe inför allt folk ,
hatar sånt , så jag lär bli högröd i ansikte.
Sen kanske något annat går åt helvete , man vet aldrig ..
(Negativa jag har talat )

Idag har vi inte gjort mycket , snoris körde samma procedur som innan , inte somna
om , tvinga upp mig för att sitta i sängen med henne framför mig , så lägger hon benen på mig
så får jag gunga lite , så somnar hon om en liten stund.
När vi kom upp satte jag henne i babysittern & tog en härlig dusch , varm vattnet kom tillbaka igår,
men såklart somade jag på soffan istället & orkade knappast duscha efter det utan la mig i sängen.
Hon käka sin bok under tiden & sa inte ett knyst.
Snacka lite med syster & mamma har jag också gjort.
Snoris har hunnit somna 2 gånger redan sen vi gick upp , nu sover hon kanske lite längre?
Jag har tänk & städa , men är så övertrött så jag får se om orken finns.

Sen när älsk kommer hem blir det väla , måste hitta kläder till mig & snoris.
Eftersom vi fick storhandla igår hann vi inte med Väla, en timma räcker inte !
Sen hann vi precis handla klart lagom till dom stängde.

Älsk konstatera att när jag får körkort & ska åka & handla själv kommer han vara livrädd,
för jag kan mycket väl stå & glo på en massa för & se om jag hittar något kul.
Igår kika jag på lite kaffe , så han menade på att om jag ska handla ett bröd lär det ta 1 timma
för då skulle jag säkert så & se om det fanns något annat kul .
Så illa är det faktiskt inte !

Kan även berätta att han väckte mig igår när jag hade somnat på soffan , jag var ju inte särsklit trevlig
& hade börjat skälla på honom för jag babbla på om att Ängla hade fått lite vatten på sig,  något om dopvatten & han var ju ett frågetecken .
Tillslut hade jag bett honom hålla käften & berättade att han var dum i huvudet,
gått ut & rökt & sen ner i loppelådan .
Kan ju säga att detta inte är något jag minns !
Jag är medveten om att jag kan vara otrevlig om man väcker mig & börjar prata med mig ,
dvs om jag somnar på kvällen & så , men bara mot vissa konstigt nog :P









Postat av: Lisa

Dopet kommer att bli bra :D jag önskar att jag vore där! Massa bilder och du ska vara med :D :D yeah <3 <3 Snyggvepower!



Och du är ju lagom störd också, hahaha, stackars Danne MP dopyra fick du nog ^^ så jävla go :D

2009-03-27 @ 17:33:25
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: malin

Hej! Nej innan förlorade vi Lea, först trodde de att Lea var en pojk pga av att hon var så liten så kunde de inte riktigt se könet.

De tog prover från navelsträngen och såg att det var en flicka, därefter blev det Lea Maxine

tack så mycket

kram

2009-03-27 @ 18:38:58
URL: http://mollamalina.blogg.se/
Postat av: Therése

Vi kommer i ur och skur =)

2009-03-27 @ 21:01:41
URL: http://tstruwe.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas det går bra idag =)

2009-03-28 @ 12:21:36
URL: http://hejsari.webblogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?