Måndag.

Älsk åkte precis till jobbet & Ängla sover .
Så jag passar på att slänga ihop ett inlägg.

Ängla är lika dålig som innan , men det är bara att ge henne medicin &
hoppas det ger med sig snart.
Går hyfsat smärtfritt att inhalera henne , växlar lite ,ena gången gallskriker hon,
andra bryr hon sig inte .
Med mig är det oförändrat, är allt annat än pigg, huvudet känns som det ska explodera.
Bara att härda ut det antar jag.
Inatt fick jag panik för jag inte kunde andas genom näsan haha ,
hatar att andas genom munnen men fick ju inte mycket val direkt.

Katten har även visat att han fattat vart han bor , för han satte sig & mjaua utanför
så man såg han från ena fönstret & balkongen . perfekt.
Först var han lite osäkert på att komma fram men sen förstod han att det var jag så
dom kom han tippande & ville in .
Men han ser pytteliten ut när han är ute :P

Just nu väntar jag på att det ska sluta regna sen ska vi ut & gå en sväng,
se om det hjälper Ängla att andas lite lättare.
Så ska vi möta Therése & Linnea vid parken så skulle Nea få gunga tror jag :)
Är man ute & dom ligger i vagnarna eller Ängla i sin är det ingen större risk att hon smittar ner någon,
sen behöver inte jag vara i huvudet på Nea eller Therése heller så ;)
Behöver komma ut på en promenad faktiskt innan jag möglar bort.

Ikväll händer inte mycket , mysa med lilltjejen & titta på tv.
Älsk jobbar ju .
Ska nog försöka läsa lite om lillan tillåter det & sover i normal tid.
I morse var hon trött för hon vakna först vid 10 !








Postat av: Madelen

Det sätter sina spår däremot. Var in till akuten med Nova för foten för 2 helger sen. Då var hon livrädd att hon skulle få andas i en mask. Å d e nog 1,5-2 år sen hon fick göra d sist! Men hoppas ni slipper d där senare när hon blir äldre, d e ingen höjdare.

2009-03-09 @ 18:20:16
URL: http://vinterbebis.wordpress.com
Postat av: Magdalena

Vet precis hur det känns. Var jätte jobbigt hos svärisarna idag. Har fortfarande jobbigt att andas. Uuh.. De har två bonnakatter.. :/

Stackars lilla Ängla! Hoppas det blir bra snart!

2009-03-09 @ 22:20:32

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?