Matdagbok & kcal

Jag började med matdagbok igår på en sida ,
rätt intressant & se hur mycket kcal det är inte allt man äter.
Igår åt jag dock under vad jag ska , försöka äta för rätt idag ?
Jag gör detta mest för att jag själv ska se hur det ser ut under mina dagar.
Hur jävla dåligt jag äter & hur fel jag äter.
Jag har ju en tendens att dricka kaffe till frukost , ev en macka &
sen äter jag inte mat försen när Daniel kommer hem .
Ja , hur hälsosamt är det?
Det är inte konstigt att jag inte går ner i vikt när jag sätter kroppen på svält ,
för det tror ju den svälter , men i själva verket är det kroppens ägare som är förbannat lat
& hellre går små hungrig en stund tills det går över än att äta.

Nu ska det bli ändrig , dags för lite koll på läget & äta bättre.
Jag har även börjat göra matsedel för hela månaden , än så länge är 2 v
planerade , allt är hyfsat nyttigt .
Duktiga jag ;)

NU kan ni börja maila om tillgång till viktbloggen , har haft det på is &
tänkte börja nu , kommer mest dokumenteras vikt , vad som äts & mina tankar om det hela.
Så sätt ingång & maila ; [email protected]








Postat av: Magdalena

Åh, jag är för lat för att maila, får jag läsa iaf? :)

2009-03-20 @ 17:32:05
Postat av: Therése

Gief access!!

2009-03-20 @ 20:59:37
URL: http://tstruwe.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?