Ny dag ...

Igår gjorde vi inte allt för mycket på kvällen , Ängla sov mest .
Sen ringde dom om den där JÄVLA Fredrik , samma företag . .
Jag blev så irriterad att jag nästan skällde ut honom , bad dom uppdatera sitt system med nummer,
för här bor fan ingen Fredrik .
Gissa hur det sluta?
Jo han la på !

Jaja , gick upp tidigt idag, Ängla tyckte jag skulle vakna till liv ,
sluta med att när jag gick upp somnade hon igen .
Tjötat lite med syster & mamma .
Mamma beställde ett jättefint set till Ängla , en tunika & leggings .

Idag ska vi på dopsamtal vid halv 5 , får hoppas det går bra &
det kan bestämmas psalmer & så , känns som man får hoppas den andra familjen
inte är överdrivet gudsälskare så det blir massa gud vår herre i varje mening
haha så illa är det nog inte.

Sen blir det ev att åka & beställa tårtan också , så är det gjort ,
för vi ska välja en också & det var massor att välja mellan .








Postat av: Anonym

Hahahaha, denna Fredrik ;D

2009-03-19 @ 14:18:08
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Haha.. Fredrik! Kan ni inte ringa telia & be om nytt nr? Jag minns att D's ex mamma hade tagit reda på vårt hemnummer och ringde och börja prata om vår katt Ceasar (som hon kidnappade) kärring.. Han ringde telia direkt efteråt hon la på och vi fick nytt nr direkt + hemligt :)

2009-03-19 @ 20:57:17

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?