OJ!

Helt plötsligt växte Blondinbella i mina ögon & nu avskyr jag inte henne lika mycket.
Längesedan jag läste hennes blogg & halka in precis.
För en gång skull skrev hon något som verka komma helt & hållet från hjärtat,
som inte bara var en massa bullshit.

Visst , hon är provocerande eller var det förr.
Men klart hon är en duktig 18 åring som lyckats kämpa sig dit hon är idag.
Hon har mål som hon uppfyller, sen kan man ju tycka att det är lite för mycket
ytligheter hela tiden , men bakom hennes fasad så är hon ju en vanlig människa ,
som kämpat för att nå toppen precis som alla andra .

Eller har jag fel?








Postat av: Caroline

Nej jag tycker du har rätt... Jag har avskytt allt hon sagt men det vände för någon månad sedan, hon är bra!





Haha Tilde är verkligen tokig... Tydligen är det jättekul när Johnny säger PUSS!

2009-03-10 @ 19:54:40
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tycker att hon är både bu och bä! Hon har en fasad, hon får sitt liv att framstå som perfekt, att hon lever på rosa moln men som du säger är hon en helt vanlig människa och har problem som alla andra. Det jag stör mig på när det gäller henne är att hon får allt att framstå som en dans på rosor - ett företag bygger man inte upp på en dag och jag tror oavsett vad hon säger att hennes pappa haft en liten del i det hela och hon föddes nog med guldsked i mun.



Men duktig är hon, hon kämpar på :)

2009-03-10 @ 23:21:11
URL: http://lising.blogg.selogg.se
Postat av: Anonym

läser du mogis.se eller kenzas.se blogg?

2009-03-11 @ 12:38:23

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?